vineri, 18 mai 2012

Такая разная...эта Любовь!

Любовь бывает внезапной, Любовь приходит всегда, Любовь рождает ошибки, Любовь бывает слепа! Любовь приходит нежданно, В момент, изменяя всю жизнь… В минуту казалось всё явным, Но в миг, освещая весь мир! Любовь всё же чудо чуть свыше, Нам послано, чтобы познать – Учиться, бороться, пытаться, Быть стойким, любить и мечтать! Но самое главное в жизни – Прощать, не смотря ни на что, Быть смелым во всех начинаньях, Творить в этом мире добро! Забыть все обиды надолго, Забыть все, что было давно… Лишь помнить моменты из жизни – С кем было тебе хорошо! С кем мог поделиться ты тайной, Услышать всю правду в ответ, Кто мог поддержать нас в минуту, Когда был не мил белый свет… Но стоило только забыться, Взглянуть и довериться вновь, Как вдруг понимаешь, что чудо – Теперь происходит с тобой! И в жизни нет чувства сильнее – Любить и любимыми быть, И жизнь наполняется смыслом, Ведь люди способны любить!

3 comentarii:

  1. Mulțumesc domnule pentru vrăjile tale reale. Numele meu este Zara Matteo. Acest lucru este cu adevărat incredibil și nu am experimentat niciodată așa ceva în viața mea. Înainte de a vă cunoaște, domnule, am încercat toate mijloacele probabile pe care le-am putut pentru a-mi aduce soțul înapoi, dar am ajuns să-mi dau seama că nimic nu funcționează pentru mine și că soțul meu a dezvoltat multă ură pentru mine. Am crezut că nu există nicio speranță de a mă reîntâlni cu fostul meu soț. Dar când am citit recenzii bune despre modul în care DR WHITE îi ajută pe ceilalți, am decis să-i trimit un mesaj prin WhatsApp: +17168691327. să încerc și am făcut tot ce mi-a instruit și am avut încredere în el și i-am urmat instrucțiunile, întrucât el mi-a garantat în 48 de ore și tocmai atunci fostul meu m-a sunat. Domnule, acum suntem mai fericiți ca niciodată. Totul arată perfect și atât de natural! Vă mulțumesc foarte mult domnule pentru vrăjile dvs. autentice și incontestabile. aici din nou e-mailul său:

    wightmagicmaster@gmail.com

    .com Îl poți și Whatsapp:
    +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  2. Îi sunt foarte recunoscător Dr Dawn Acuna, pentru că mi-a adus înapoi soțul care m-a părăsit pentru o altă femeie, în acel moment soțul meu M-a părăsit am crezut că am pierdut totul până când o prietenă de-a mea mi-a dat-o pe Dr Dawn Acuna, contact WhatsApp, i-am trimis un mesaj și i-a spus durerea prin care trec, așa că ea mi-a spus că totul va fi bine, dacă am încredere și cred în ea, vraja va funcționa cu siguranță pentru mine și soțul meu sigur se va întoarce acasă și mi-a spus ce de făcut, așa că acele lucruri au fost făcute și 48 de ore mai târziu, soțul meu s-a întors acasă cerșindu-mi iertare, sunt atât de fericit și recunoscător Dr Dawn Acuna, dacă aveți nevoie de ajutorul ei, contactați-o, este precisă și sinceră,
    * Dacă vrei să vrăji pentru a concepe.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală
    * Dacă aveți nevoie de vrajă pentru a obține un loc de muncă bun. *Dacă doriți să nu mai aveți avort spontan. Si etc. scrie-i pe e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  3. O femeie care a ajutat mult, este o femeie spirituală foarte puternică, dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău, soțul/soția/iubita/iubitul/ sau vrei să rămâi însărcinată sau să vindeci orice fel de boală, Este persoana capabilă să te ajute imediat, contactează-o pe Whatsapp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere