vineri, 27 aprilie 2012

Care e diferenta dintre iubire adevarata si pasiune trecatoare?


EL şi EA, două jumătăţi ale aceluiaşi întreg…  ieri umblau ţinându-se de mână, entuziaşti şi plini de vise, azi sunt indiferenţi unul faţă de celălalt şi, mai rău, se ceartă din nimicuri. Nu poţi să nu te întrebi: unde a dispărut pasiunea aceea înflăcărată şi cum de s-a stins într-un timp atât de scurt iubirea aceea exclusivistă pe care o afirmau? O iubire adevarata pare ca s-a mistuit, lăsând în urmă doar cenusa amintirilor…  Şi atunci când vălul iubirii de început a căzut, s-a dovedit că n-a fost vorba decât de o pasiune trecatoare
Poate ai trăit şi tu o astfel de poveste  care ţi-a lăsat un gust amar sau poate că o trăieşti în momentul de faţă… Te întrebi cu ce ai greşit şi cum puteai să prevezi deznodământul nefericit al unei relaţii care la început părea atât de promiţătoare, chiar perfectă…
Cum poţi să deosebeşti o iubire adevarata de o pasiune trecatoare? O legătură profundă, durabilă,  de una superficială, pasageră şi… comună? Si mai ales, care e mecanismul prin care pasiunea de moment se poate transforma în iubire?
Subiectul iubirii e unul foarte complex pentru că natura umană e foarte complexă, extrem de diferită şi nuanţată. Oricât de mult ai citi despre iubire, oricâte filme de dragoste ai vedea, oricât ai privi la cuplurile din jur, până ce nu ai trăit şi experimentat tu însuţi iubirea, n-o poţi înţelege. Şi mai ales, nu o poţi învăţa şi înţelege dintr-o singură relaţie. De aceea, pe parcursul vieţii, aproape fiecare om trăieşte mai multe poveşti de dragoste. Două-trei dintre ele sunt majore, restul sunt trecătoare, dar fiecare te ajută să mai treci un examen la ceea ce se numeşte  simplu “scoala vietii”.

5 comentarii:

  1. Ești îndrăgostit de cineva și el/ea nu-ți răspund gestul, ești frustrat din cauza unei despărțiri, atunci poți folosi asta pentru a atrage acel iubit înapoi în viața ta. Îți readuce fostul înapoi și ajută la rezolvarea căsniciilor rupte. Viața este prea scurtă pentru a fi nefericit. Gandeste-te la asta. Meriți cea mai mare fericire și dragoste, Dr. DAWN mi-a restabilit căsnicia și poate face același lucru pentru tine.

    Notă: acesta este total inofensiv și nu are efecte secundare, contactați Dr DAWN,
    dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere
  2. Soțul meu m-a lăsat cu doi copii, m-am simțit groaznic și aproape m-am sinucis pentru că ne-a lăsat fără nimic. Am fost emoționat în tot acest timp pentru că copiii m-au tot întrebat unde este tata. Mulțumesc Dr. DAWN, pe care l-am cunoscut pe facebook care mi-a adus soțul acasă și a restabilit pacea între noi. Într-o zi fidelă în timp ce navigam pe internet am dat peste câteva mărturii despre Dr. DAWN și am simțit imediat nevoia să-i cer ajutor și acum mă bucur că mi-a ieșit totul până la urmă. Soțul meu este acasă acum cu copiii mei și nu a mai fost niciodată atât de multă dragoste și bucurie în casa mea până acum. Dacă aveți probleme similare,

    *Daca vrei sa ramai insarcinata.

    *Dacă vrei să restabilești pacea și fericirea în căsnicia sau relația ta.

    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.

    *Dacă vrei să oprești ghinionul sau ai nevoie de ritual pentru a prospera.
    Contactați Dr. DAWN, cu siguranță vă va ajuta,
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    WhatsApp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere
  3. Ești îndrăgostit 💕 de cineva și el/ea nu răspund gestului, frustrat din cauza unei despărțiri 💔 atunci poți folosi asta pentru a atrage acel iubit în viața ta. Îți readuce fostul înapoi și ajută la rezolvarea căsniciilor rupte. Viața este prea scurtă pentru a fi nefericit. Gandeste-te la asta . Meriți cea mai mare fericire🥳 și dragoste.
    Notă: acesta este total inofensiv și nu are efecte secundare.
    aceasta este solutia
    dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere
  4. Mă numesc Maria Ciorbă. N-am știut niciodată că oamenii ar putea fi atât de amabili, altruişti și uimitori până când DR ISIKOLO m-a ajutat cu problemele mele în căsătorie. Unirea mea cu soțul meu nu a durat până la un an când am început să avem probleme. Era atât de frecvent încât am căzut în depresie și am continuat să mă lupt cu ea și, în același timp, soțul meu m-a părăsit și a jurat să nu mă mai întorc niciodată. Nu știam ce să fac cu viața mea în acel moment. A trebuit să continui să caut ajutor până când DR ISIKOLO mi-a venit în ajutor. După ce a făcut consultările cuvenite, mi-a fost clar că fosta iubită a soțului meu l-a tot manipulat ca să-l poată primi înapoi. Mi s-a spus ce să fac de către DR ISIKOLO și cu toată siguranța, trebuie să obțin rezultatul după 2 zile pe care l-am respectat și el m-a ajutat și rezultatul a fost atât de uimitor. Acum soțul meu s-a întors la mine și ne concepem primul nostru copil cu căldură și fericire. dacă aveți probleme similare sau de dragoste, trimiteți-i un mesaj prin Viber/WhatsApp +2348133261196 sau trimiteți-i un e-mail la: isikolosolutionhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  5. CĂUTAȚI AJUTOR PENTRU A-ȚI REDUCE EXISTUL LA DVS., CONTACTAȚI ACUM DR ISIKOLO
    Numele meu este Nadia Brancusi. Din abundența de bucurie, inima mea vorbește foarte bine despre DR ISIKOLO. A venit în ajutorul meu când viața mea a fost distrusă luni de zile. Iubitul meu m-a părăsit pentru o altă doamnă și nu știam că era controlat și hipnotizat. Am făcut tot ce am putut ca să-l fac să se întoarcă la mine, dar fără rezultat. A plecat din oraș cu doamna și nu am mai auzit de el și nici măcar nu l-am mai văzut. Am fost în căutarea ajutorului online când am citit despre modul în care DR ISIKOLO a ajutat alte femei care aveau aceleași probleme. L-am contactat și mi-a spus tot ce trebuie făcut, lucru pe care l-am respectat. Așa cum a promis, dragostea și fericirea pe care le-am împărtășit cu partenerul meu au fost restaurate, iar el a fost curățat de farmecul întunecat pe care l-au pus asupra lui și s-a întors la mine după 48 de ore. DR ISIKOLO este sincer în a ajuta oamenii și vă poate ajuta dacă decideți astăzi să îl contactați. Contactul său de e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com De asemenea, îl puteți WhatsApp pe +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere