vineri, 27 aprilie 2012

Relatie la distanta? 10 sfaturi pentru ca aceasta sa dureze

Sa fie distanta un prieten sau un inamic al cuplului? Cu totii suntem de parere ca, uneori, aceasta poate sa consolideze relatia si sa intretina flacara iubirii. Alteori, poate duce, putin cate putin, la racirea sentimentelor. 

Cat de adevarat este proverbul "Ochii care nu se vad se uita"?

Poate v-ati cunoscut intr-o vacanta sau poate pe Internet si problema este ca nu locuiti in aceeasi localitate. Sau poate aceasta distanta a intervenit pe parcurs, unul dintre parteneri fiind nevoit, din motive obiective, sa locuiasca in alta parte. Va iubiti si cea mai mare dorinta este ca relatia sa mearga. Iata cateva sfaturi pentru ca aceasta sa dureze, potrivit Ta Sante.

1. Asigurati-va ca startul este bun

Reciprocitatea sentimentelor este fundamentala. Asigurati-va ca partenerul va iubeste cu adevarat. Se spune ca dragostea este oarba, dar in cazul acesta este indicat sa se apeleze si la ratiune, la mici teste, pentru a verifica sentimentele celuilat. 

Acest lucru este necesar, deoarece atunci cand esti departe de cel sau cea pe care o iubesti este mai greu sa afli cu promptitudine ce gandeste despre tine si ce intentii are. Este foarte important de stiut daca celalalt se implica cu adevarat sau doar vrea sa se joace. 

2. Comunicati

Profitati de toate mijloacele de comunicare noi si de facilitatile lor: exista optiuni de numere preferate, oferte de SMS-uri nelimitate, toate acestea fac posibila comunicarea fara a scoate multi bani din buzunar. 

2 comentarii:

  1. Aceasta este o mărturie pe care o voi spune tuturor din lume. sunt căsătorit de 4 ani și în al cincilea an de căsătorie, o altă femeie a aruncat o vrajă pentru a-mi lua iubitul de la mine și soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe copii și am suferit de 2 ani până când am întâlnit un post unde ( zori de vrăjitoare) au ajutat atât de mulți oameni și am decis să încerc să mă ajute să-mi aduc înapoi soțul acasă și crede-mă, tocmai i-am trimis fotografia ei și a soțului meu și după 48 de ore așa cum mi-a promis după ce a făcut-o tot ce mi-a cerut să fac, am văzut o mașină condusă în casă și iată că era soțul meu și el a venit la mine și la copii, el plângea și mi-a cerut să-l iert, a promis să nu mai trăiască cu mine și cu copilul, dacă aveți orice provocare contactați rapid (zori de vrăjitoare) exemplu.
    1) vraja pentru a rămâne însărcinată.
    2) vrajă pentru a te reuni cu iubitul tău.
    3) vraja pentru a face pe cineva să se îndrăgostească de tine.
    4) vraja pentru a opri avortul spontan.
    5) vraja pentru a face telekinezie.
    E.T.C
    Contactați-o pe WhatsApp: +2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Îi sunt foarte recunoscător Dr Dawn Acuna, pentru că mi-a adus înapoi soțul care m-a părăsit pentru o altă femeie, în acel moment soțul meu M-a părăsit am crezut că am pierdut totul până când o prietenă de-a mea mi-a dat-o pe Dr Dawn Acuna, contact WhatsApp, i-am trimis un mesaj și i-a spus durerea prin care trec, așa că ea mi-a spus că totul va fi bine, dacă am încredere și cred în ea, vraja va funcționa cu siguranță pentru mine și soțul meu sigur se va întoarce acasă și mi-a spus ce de făcut, așa că acele lucruri au fost făcute și 48 de ore mai târziu, soțul meu s-a întors acasă cerșindu-mi iertare, sunt atât de fericit și recunoscător Dr Dawn Acuna, dacă aveți nevoie de ajutorul ei, contactați-o, este precisă și sinceră,
    * Dacă vrei să vrăji pentru a concepe.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală
    * Dacă aveți nevoie de vrajă pentru a obține un loc de muncă bun. *Dacă doriți să nu mai aveți avort spontan. Si etc. scrie-i pe e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere